Pages

dijous, 1 de setembre del 2011

Una mica de tot

Sembla que el "xollo" aquest de l'estiu ja es va acabant, d'aquí poc tornarà a tocar universitat i tot el que implica, però com que encara no ha arribat, per aquí anem aprofitant aquests dies com podem.

Abans d'escalfar

Marc escalfant

Pol a M'he cruspit l'entrepà


L'altre dia vam fer una matinal ràpida a Collsuspina  amb en Pol i en Marc, no va donar gaire de sí perquè no teníem gaire temps però alguna cosa vam poder fer, com per exemple triplet a la Summum 7b, una de les millors vies del pàrquing, pel meu gust. En Pol també es fa amb M'he cruspit l'entrepà 7b+, via que té el pas a la sortida del desplom, aguantar de dos romos petits i a pillar un parell de regletes. Jo la deixo matitzada però no hi ha temps per més, així que fem alguna foto i cap avall.

Jo a la Summum
Fotos: Pol Roca



També he anat a tocar resina algun dia al plafó per anar-me habituant de nou, i com sempre anar mirant vídeos de tant en tant.   





Bones escalades!