Pages

dijous, 8 de setembre del 2011

Motivació per anar acabant l'estiu

Bé, aquesta setmana he anat un parell de dies al plafó, toca tornar a la resina i és que l'estiu s'esfumarà en un no res . Les sensacions sobretot en quant a pila deixen  molt que desitjar però es lo que hay. Tot i així estic content perquè gairebé ja no me'n recordo del genoll, només algun dia puntual em molesta i això vol dir que tot en ordre! Ara a acabar l'estiu amb algun dia més de roca i a tornar a la rutina. Us deixo uns quants vídeos, alguns de més nous i altres de no tant, però tots fanàtics!













Fins ara ;)

2 comentaris:

marc giol ha dit...

l'ultim video l'havia vist fa temps xro no m'en recordava. el primer bloc es brutal!! vaia moviment de sortida!!!

Lluis Salo ha dit...

Ja veus, em va agradar molt aquest, jo me l'he mirat bastants cops xd, en Nalle es passeja molt, suposo que has vist "could be worse" no?

Jeje va a muerte nano