Pages

divendres, 3 de febrer del 2012

Vaude Splock 38 Review

Aquesta  serà la primera d'un conjunt d'entrades en les que faré una petita valoració/revisió del material que vaig utilitzant durant les meves escalades, sortides,etc. per tal d'aportar-vos una mica més d'informació referent a diversos productes.

Splock 38 Negre
Com ja heu vist al títol, avui parlaré de la motxilla Vaude Splock, en concret la que utilitzo jo és la de 38L, amb un compartiment principal dividit en 2 amb una gran cremallera transversal  i un de superior. Penso que és una motxilla còmoda i lleugera, doncs s'ajusta molt bé a l'esquena i el seu pes és molt baix. En muntanya i alpinisme és una  bona opció, doncs té bastanta capacitat però sense ser massa gran, permet maniobrar bé amb el cos sense que molesti i la serva resistència és bastant bona. Pel que fa a l'escalada en roca, jo la utilitzo per esportiva per portar el material,etc i em va molt bé, la pots deixar a qualsevol lloc, pedra, etc que aguantarà, i tens espai de sobres per a tot. L'únic però és que potser per via llarga i com a primer de cordada és millor una motxilla més petita i compacta, per tal de fer més còmode els moviments, com per exemple la de 28L.

Splock 28 Lemon
En definitiva, un bon producte de Vaude que jo us recomanaria si us voleu comprar una motxilla d'aquestes característiques, i també la teniu en altres mides. Tota la informació tècnica i per comprar-la, als següents enllaços. Disfruteu-la!!!