Pages

dissabte, 4 de febrer del 2012

Welcome to Siberia

No, no hem anat a St. Llorenç del Munt, sinó a Montgrony, doncs tot i saber que avui no tocava encara tenia l'esperança de trobar una mica d'inversió tèrmica i que el solet escalfés... la veritat és que no ha estat així i avui és el primer dia que recordo haver passat FRED a la vena fent un sol radiant.

La causa ja la sap tothom, aquesta onada de fred del nord que ha arribat per aquest cap de setmana, deixant un cel completament anticiclònic però amb una temperatura que fa venir ganes de no moure't del costat de la llar de foc. Tot i així, després d'unes 2-3 setmanes que porto sense entrenar gairebé res i sortint molt poc a roca per recuperar el cos d' una sobrecàrrega que va venir per començar a entrenar massa dur ( vaig tornar massa motivat després de nadal) i amb poc descans,  avui l'objectiu era la Citius, Altius, Fortius 8a a la Vena. La via és curta i a bloc i bé, creia que la podia treure encara que el temps i el físic no acompanyessin del tot.

Un cop allà ha estat un altre rotllo, a -7ºC que feia a les 10 del matí i amb un vent gèlid a ràfegues constants, per "escalfar" les mans han patit bastant, i en els intents que li hem donat a la via amb en Carlos les coses no han canviat gaire. Jo he mirat la via al primer pegue i no li he vist massa problema, al segon m'he fet un lio amb la corda i he caigut al mig del bloc, i al tercer he passat la part explosiva i quan he arribat a la sortida del desplom, amb l'últim pas dur per fer, m'he trobat amb unes mans de cartró insensibles que no em permetien arquejar, i que se m'ha escapat la regleta de mà dreta sense poder lluitar absolutament res. 

Gelats, tot i portar 20 capes de roba, hem recollit cames ajudeu-me i cap avall a la plana. D'això se'n diu fred, i és que estem massa ben acostumats aquí...

Demà toca córrer i estirar molt, a veure si aquesta setmana o la vinent puc tornar a posar-me les piles, i ja seria hora doncs d'aquí un mes ja hi ha la primera prova de copa catalana i no podré arribar amb la preparació que m'hauria agradat, però no passa res, no perdrem pas el somriure ni el fanatisme. A muerte!


Us deixo amb els videos de l'Adam O. a Fonten, per si algú encara no els ha vist. No cal fer cap comentari, simplement disfrutar-los.

Video #1: BD athlete Adam Ondra bouldering in Fontainebleau, France from Black Diamond Equipment on Vimeo.

Video #2: BD athlete Adam Ondra bouldering in Fontainebleau, France from Black Diamond Equipment on Vimeo.

Video #3: BD athlete Adam Ondra bouldering in Fontainebleau, France from Black Diamond Equipment on Vimeo.

7 comentaris:

4Recauxutats ha dit...

ets un valent!!

Lola ha dit...

Hola! I és que ja vàrem dir que aquesta vegada seria fred del bo, que Sibèria és molta Sibèria! Ànim i a seguir la recuperació xino-xano que vas bé! Un petó!

Lluis Salo ha dit...

4recauxutats: més aviat inconscient diria jo jejeje, però bueno quan estàs motivat a vegades no penses gaire ;)

Lola: Sisi, a veure si passa ja l'onada que ja n'hi ha prou de fred. Fins demà!

Mingo ha dit...

Home sense entrenar per una sobrecàrrega i voler possar-se a un 8a un dia de tan fred, on costa escalfar la musculatura i en un plis es produeix una lessió d'aquelles que costen de curar, sort que el cos a vegades és més intel.ligent que les nostres ganes d'escalar.
Salut

Lluis Salo ha dit...

Mingo: vaig posar-m'hi perquè era a bloc i curta, pel tema del fred era millor i també perquè no era una via de les que t'inflin, que és el que he d'evitar per no carregar massa els músculs. Però si, no va ser una elecció massa encertada tampoc, tot i que vaig tenir sort i no em vaig fer mal.

Salut!!!

Anònim ha dit...

Si a part de que la via mes de 7c no es ,massa facil per 8a.
Salut.
Joan C.

Lluis Salo ha dit...

Jo diria que més aviat 7c+ Joan, crec que és més dura de 7c i més fàcil que 8a. Salut