Pages

dissabte, 11 de febrer del 2012

Temperatura Rotpunkt

Avui repetim matinal a Montgrony. Com que el finde passat ens ho vam passar bé tot i no escalar gaire, i tot i que al temps seguien advertint del fred, hem tornat a la Vena. Al arribar, uns no gaire prometedors -5ºC, però avui no feia tant vent, i especialment a la part inferior del sector s'estava apartat de l'aire gèlid, així que ens hem quedat.

La veritat és que un cop havent escalfat no hem estat gens malament, i si mentres escalant et toca una mica l'aire, tampoc emprenya massa a no ser que sigui molt fort, i el tacte queda perfecte. Així doncs, avui tocava finalitzar amb la Citius, Altius, Fortius, (traducció del llatí: Més ràpid, més alt, més fort) que he fet ràpidament després d'escalfar.  És una via molt a bloc, i suposo que depenent de la morfologia,etc de cadascú la percepció varia bastant, però personalment, crec que millor 7c+ que no pas 8a. Independentment del grau, els moviments són guapos i crec que és una via recomanable, com ho són totes les del sector. Per acabar el matí he encadenat l'Espantaocells 6c+, que la tenia provada d'un dia de fa bastant temps, i així he rodat una mica més.

De la Citius he fet un petit video, al ser només 2 en tot el sector no hi havia ningú que pogués grabar, així que només surt l'espai que he sigut capaç d'enquadrar amb el trípode que portava, que de fet, és tota la secció clau.


Apa bous, seguim motivats!!!

4 comentaris:

Ferran Guerrero ha dit...

Molt be bow, veig que tots hem aprofitat la baixada de temperaturas, la Citius... va ser la meva primera via en aquesta dificultad llavors i ja va semblar-me suau, ara per Visitants, per mi un xic mes fácil si ets alt, i en Carlos com li va anar. Amb el Pol teniem que anar a escalar pero al final em va dir quefeia molt fred i vaig tenir que fer un canvi de plans d'ultima hora si no la idea hagues sigut anar a La Vena.

Molt be maquina

Lluis Salo ha dit...

Bou,

doncs sí, Visitants, Època, El Sur, etc tinc moltes vies que em motiven a la Vena, és un sector que com més hi vaig més m'agrada. En Carlos de la Citius li costava el pas de pararte a l'invertit petitet amb l'empeine posat abans de fer el llançament, la resta ho té bé.

Jo a en Pol també li vaig enviar un missatge a veure què feia però devia tenir altres plans.

Vinga ens veiem!

Marieta ha dit...

Felicitats per l'emcadene bou!...La vena "is the place". Jo també tinc ganes de tornar-hi!!!

Lluis Salo ha dit...

Gràcies Marieta, ja veus, és un lloc molt molt guapo la Vena, ja ens hi trobarem tivant jeje