Pages

diumenge, 22 de gener del 2012

Sol a la Vena, Ninotets

Després d'una setmana un pèl extranya, en la que he tingut varis alt-i-baixos i que no he pogut escalar ni tant ni com hauria previst, avui diumenge he decidit anar a provar sort al lloc que està desbancant a Calders com a sector més visitat per aquests dies d'hivern.

Aquests bous estan per tot arreu...
No és casualitat que hagi decidit tornar a la Vena, doncs fa un parell de setmanes em vaig deixar al dente la via Ninotets 8a+. Sabia que era qüestió de tornar un dia sencer físicament i en principi havia de caure ( aquest cop la via, no jo) i com que per motius "forçats" vaig haver de baixar considerablement la càrrega aquesta setmana (l'objectiu és fer les coses bé, amb ganes però poc a poc i NO tornar a pillar tendinitis per no saber entrenar amb cap) i em vaig quedar sense Open Golem, ahir vaig quedar amb els habituals, en Carlos i en Pol, per anar a fer una matinal senzilla a la Vena.

Feia Sol quan hem arribat, i la temperatura era molt agradable, uns 9 o 10ºC, i la veritat és que jo ho prefereixo a baixar del cotxe i que només de tancar les portes i treure les motxilles,etc ja no tinguis sensibilitat a les mans de la rasca que fa... encara que quan estàs escalant és evident que és millor el fred... però bueno el que tocava avui no eren pas romos.

En Pol després de la càrrega que portava d'ahir a l'open s'ho ha pres amb calma i ha deixat fer primer als vells, que alguna prioritat han de tenir, no? Bromes apart, amb en Carlos després d'escalfar cadascú a la seva via i jo després d'un pegue caient a l'hombro aconseguia calmar-me i emportar-me el meu objectiu! Sí! Ell per la seva banda decidia provar El Sur 7c+ tot i el cansament, via que en Pol realitzava a lo "6a" al 2n pegue.

Jo a la via, fa un parell de setmanes.

En Carlos a el Sur


Així que ja veieu, per aquí anem fent tant com podem i fins i tot hi han encadenes de tant en tant, això ja és lo más! i amb ganes de seguir, no problem!

PD: espero en no masses dies tenir un video-muntatge de la via, ja us explicaré ;)

4 comentaris:

4Recauxutats ha dit...

Felicitats Lluis esperem el video!!

Dani

TRanki ha dit...

hola bows...TINC UN colega, EL GIULIO que ha perdut uns PEUS DE GAT SCARPA VERMELL del 39 al peu de la BALROG de CARLDERS...siusplau si algú els ha tribat io en sap res poseu-vos en contacte...ah..i una bossa de magnasi feta a mà...

marc giol ha dit...

felicitats bow!!! Collons haure de descobrir aviam k us donen a cals bous x tibar tant fort! Jaja! Vinga ens veiem!

Lluis Salo ha dit...

Gràcies a tots!

Marc, a ca'ls bous donen sèries i sèries de repeticions... jajaja

vinga bow