Pages

diumenge, 8 de gener del 2012

Acabant el Nadal a Montgrony


Aquest últim cap de setmana de festes Nadalenques l'hem passat escalant a Montgrony, tant el matí de dissabte com el de diumenge. Després de fer el Cràpula tenia ganes de provar la Ninotets ( 8a+/b segons les ressenyes, suposo que 8a+ està bé), doncs es veia molt guapa i també era un repte provar un grau més alt.

En Carlos a el Cràpula
El dijous ja vaig provar els passos i em vaig endur la grata sorpresa de que em sortien tots, cosa que era més del que m'esperava i em vaig animar bastant. Ahir dissabte vaig tornar amb els mateixos companys habituals, en Pol i en Carlos, i li vaig donar un parell de pegues amb sensacions no massa bones, doncs un xapatge al mig de la secció clau em costava bastant i em deixava fos, tot i així vaig decidir que l'endemà tornaria a provar sort perquè l'havia deixat amb una parada... En Carlos per la seva banda seguia provant el Cràpula i se la deixava ben apunt, mentre en Pol li donava un pegue a la Puta Màquina 8b+?... vaia passets que té aquella via...

Jo a la Ninotets



Avui diumenge tot i notar-me cansat les sensacions han estat molt bones escalant, i diguéssim que el matí estat "entretingut"... amb en Carlos donant-li pegues a el Cràpula, que s'ha endut encadenant amb soltura ( olé bou!) i jo estant apuntíssim d'endur-me el meu objectiu, però no. En el pegue bo, he passat la secció amb el xapatge i el pas clau i físicament bé i he anat a pillar l'hombro amb mà dreta... l'he agafat, i quan anava a passar peus per acabar-lo de "trincar" bé i ajuntar-hi mans, se m'ha escapat la mà esquerra del bidit encara no sé com, el cas és que m'he trobat penjat de la corda un parell de metres més avall i sense adonar-me'n.

Pol a "Puta Màquina"





He marxat decepcionat i emprenyat amb mi mateix, no em podia quedar tot el dia així que he hagut d'acceptar que s'havien acabat les oportunitats per avui...

I ara toca canviar el xip, classes, exàmens i entrenos un altre cop, aveure quan puc tornar... quines ganes!!!

2 comentaris:

Ferran Guerrero ha dit...

Bueno LLuis, felicitats per els encadenes, i el del Carlos deu estar molt content aquesta setmana el veure al plafo, la proxima la fas, tranquil i aixi et dones un break.

Que vagi be el retonr a les classes.

Lluis Salo ha dit...

Merci bou, suposo que hauràs llegit el missatge del face, gràcies!

ens veiem!