Pages

diumenge, 15 de gener del 2012

Disfrutant a Sanhibloc Sèrie 2

Ahir es va dur a terme la segona edició d'aquest open de bloc, que arribava després de les vacances nadalenques amb un programa que prometia, i així va ser. Hi va haver gran afluència de públic i va destacar el bon ambient per damunt de tot, un gran dia amb molt bona gent motivada!

ambientazo
(totes les fotos © Jaume Oliveras)
Les classificatòries es van allargar fins les 15h aproximadament, per tal de que la gent tingués temps de provar i fer el màxim nombre possible de blocs,  un total de 34 que posaven a prova la força, tècnica i resistència de tots els participants. Jo sabia que no podria anar al 100% doncs aquesta setmana havia tornat a començar els entrenaments d'aquesta temporada, és el que té el volum. Així que després d'aconseguir fer-ne 31 vaig decidir parar i descansar una miqueta més de cara a la final, doncs ja a mig matí vaig fer una baixada física important que em va fer fer un munt de pegues innecessaris, i això que anava menjant galetes Príncipe, però no hi  havia manera de tornar a agafar un bon to físic, tot i que a l'envàs hi posen tot tipus de parides tipo "carbohidratos de larga duración que te aseguran disponer de la energía necesaria en todo momento" i bla bla bla

Il·lusió
Mentre en Carlos seguia acumulant punts per assegurar-se el pas a la final amb les explicacions d'en Mr. Reglets, que havia vingut amb una tropue de nens fanàtics, vaig anar a dinar de tranquis, i el vaig disfrutar, l'organització havia preparat entrepans calents i begudes per a tots els participans. 
-  Botifarra amb formatge i Coca- Cola, siusplau. 
- Aquí ho tens.
Així de fàcil, i xerrant sobre diversos temes amb els bous i boues que també endrapaven amb ganes va anar passant l'estona fins que va ser hora d'assistir a la projecció de la via Maria Alba 9a, i la posterior entrevista amb la presència d'en Ramon Julian

Les finals d'infantil, molt disputades i divertides van donar pas a la femenina, on hi va haver un duel entre la Shirleys i la Paula. Després va ser el nostre torn, 6 participants que ens havíem de batre amb una trave de resis dos blocs, equipats per en Ramon el primer i en Carlos Catari el segon.

la Shirleys a la final.
En la primera trave no hi havia gaire més secret que la pila, al final un pas d'aguantar d'un volum esfèric romo on s'havien d'ajuntar mans per anar al top em va tirar els dos cops, aquest mateix pas ja va ser un que em va rebentar bastant a la classificatòria, segurament era problema d'equilibri i col·locació. En Carlos i en Marc aconseguien ajuntar mans  i tirar-se al top, encara que no aconseguien quedar-s'hi.

Seqüència de la trave





En Marc a la mateixa via
El primer bloc tenia una entrada tensa de col·locació i era molt físic, i senzillament no vaig arribar amb forces suficients per poder superar el sostre, en aquest vaig passar el pas d'ajuntar a l'invertit juntament amb en Marc. I l'ultim era una delicatessen de tècnica en placa, progressiu. Vam arribar tots els competidors a ajuntar en un volum invertit i a partir d'aquí a pillar nyapes i posar-te ve de peus, jo només les vaig poder tocar, no agafar-m'hi.

En Ramón explicant el seu bloc

En el 3r bloc
Posteriorment en Ramon en Carlos Catari i en Marco van fer una exhibició passejant-se literalment pels blocs (el d'en Ramon modificat a la versió original, més dur encara), that's THE level, my friend, i finalment l'entrega de premis als guanyadors i sorteig de material.

A la classificació vaig quedar en tercera posició igual que l'any passat, encara que mica en mica vaig millorant en diversos aspectes i amb això em quedo. Aquest cop,  per darrere en Carlos que va realitzar una molt bona final adonant-se que entrenar és important, però també descansar algun dia, eh bou!  i en Marc, que es proclamava campió.

Pòdium

Pòdium de totes les categories
Des d'aquí agrair a tots els organitzadors, Kiko, Miquel Roman i companyia, aquest esdeveniment, que per ser només la segona edició ja és un open que marca tendència,  també a tothom que va assistir creant l'ambient per un dia genial. Segur que molts repetirem! I finalment al BOU per les fotos, guapíssimes.

Salut i a entrenar fort !!!




PD: El dissabte vinent open d'esportiva  a la Sala Golem d'Arenys de Munt, un altre que promet!


5 comentaris:

Ferran Guerrero ha dit...

El CArlos te el volum aquest que vaig dissenyar a La Farinera, per aixó el tio es va quedar ja ho tenia pamat.

Molt bona Lluis i felicitats.

Marieta ha dit...

molt bé bou!!!!! Les compes de bloc dels plafons són les més divertides! Ens veiem per la salle, osea. jejeje

Lluis Salo ha dit...

Ferran: i tant, ja sabia per on pillar-lo el volum, que si per aquí es més romo, aquí fa una regleta, etc etc jaja
ens veiem!

Marieta: Tens raó en aquests opens t'ho passes molt bé fàcilment, ens veiem pel plafó dels boussss ya ves!

marc giol ha dit...

ja era hora que es decidis a descansar, i aqui li han arribat els resultats!! enhorabona per ell i tmb x tu k us oh esteu currant moltissim!! ara xl k veig xro em tocara a mi posarme les piles jeje

Lluis Salo ha dit...

Marc ja veus, tampoc et pensis que va descansar massa eh, l'únic es que no va entrenar cada dia xD

i tu no et preocupis que ja vas veure que encadenes igual malparit jejeje

ens veiem bou