Pages

diumenge, 18 de desembre del 2011

Fanàtic Open de Bloc de Calella 2011!!!

Ahir dissabte era el dia per anar a una de les cites més esperades de tot l'any, el fantàstic Open de Calella  (GEM Malgrat, club la Fàbrica Calella) que sempre és espectacular. L'organització, col·laboradors i estructura magnífica pel bloc el fan un event molt i molt recomanable per a tothom, amb un munt de blocs, alguns fàcils, d'altres més difícils, però tots boníssims!

Personalment  tenia marcada al calendari aquesta data des de feia temps, doncs l'any passat en la meva primera participació ja m'ho vaig passar genial i tenia claríssim repetir, l'ambient fantàstic sempre convida a tornar i si estàs motivat és un èxit segur!

Som-hi doncs amb el resum, espero no allargar-me massa...

A quarts d'1 ens plantem  a Calella, inscripcions, menjar una mica per agafar forces,     i a tivar! Resolem els blocs fàcils per escalfar i mica en mica anem pujant la intesitat... la veritat és que 32 blocs són molts i si no t'organitzes bé el temps i els intents pots acabar fos ràpidament. Aquest cop l'experiència va jugar un punt a favor meu i vaig escollir bé quant anar a per cada bloc... així que mica en mica van anar caient tots...menys un, de romos en placa semidesplomada, molt tècnic i de tacte, i dur... aquest va tombar a tothom i es va quedar sense fer, llàstima perquè era molt guapo. El temps va anar passant doncs entre pegue i pegue, converses amb la gent , descansos i endrapades ( entrepans, xocolata i fruita inacabable ajuden molt a seguir en moments de baixada física, un cop més un 10 a la organització!) i a les 18h a entregar cartilles i descansar una miqueta...

Passem a la final 8 competidors ( Jordi Cruz, Jordi Viu, Berta Martín, Carlos Torreblanca, Chaiyà Garcia, Pol Roca, Àlex Granados i un servidor). Ens esperaven 3 blocs que prometen ser molt bons, i així va ser. En el primer em vaig notar molt bé i gairebé faig Top, llàstima que se m'escapés la pinça de mà dreta quan ja tenia el canto final agafat amb l'esquerra... coses que passen, en aquest fan Top en Pol i l'Àlex. En el segon, més incòmode per mi, regletes i més de dits, arribo a la meitat aproximadament, aquí el Top se l'enduen en Chaiyà i l'Àlex. Finalment el 3r i últim amb un dinàmic espectacular a un gran Donut tenia un pas bastant al principi d'anar d'un bidit invertit a una regle petita que no aconsegueixo superar, aquí no va poder fer top cap dels competidors.

Abans de l'entrega de premis

Pòdium guanyadors
l'Àlex queda primer seguit d'en Pol i en Chaiyà, jo diria que vaig fer 4t, però vaig acabar content doncs les sensacions van ser bastant bones en tot moment i almenys vaig poder lluitar els blocs, no com el 2010 que no podia ni aixecar-me....

Al vespre després de despedir-nos tornada animada al cotxe, entre gasolina i musiqueta amb en Pol en Chaiyà i en Carlos, I ara a esperar a l'any vinent per tornar. quan les pengin ja posaré fotos!!!

Avui diumenge he estat provant sense "yema" dels dits la Bàlrog 8a a Calders, un parell de pegues. Molt guapa i bona, diria que el proper dia la puc fer, ja veurem. Ara a reposar una mica i a aprofitar el Nadal. A tope!!!

2 comentaris:

Joan SR ha dit...

El genoll bé ?

Lluis Salo ha dit...

si, cap problema, ens veiem divendres!