Pages

dimarts, 6 de desembre del 2011

Calders

Aquests primers dies del pont hem estat per Calders, per la meva part he aconseguit encadenar una de les clàssiques del sector, Aromes de Calders 7c+.

La via recorre la part central del desplom
Li tenia moltes ganes doncs l'any passat la vaig provar i era una via que encara em quedava una mica lluny però que em motivava molt. Al final he necessitat més intents dels que pensava, però el que compta és que finalment ha sortit, per mi és important haver-la fet perquè a més em costava pel tipus d'escalada, resistència curta amb passos de potència on gairebé no pots parar des que surts del terra fins que arribes a la reunió, i exigeix anar concentrat i fluid en els moviments per no anar cap avall. Personalment, la millor via que he provat/fet a Calders, 5 xapes marca de la casa, ja ho diu el nom, molt encertat.

Canviant de tema, sembla ser que l'Adam Ondra ha repetit Gioia 8c+, creació de Cristian Core, confirmant la cotació que útlimament s'anava imposant per a aquest bloc després que altres màquines no l'aguessin pogut resoldre. Aquí un vídeo del mestre italià de ja fa un temps:


I aquí el del txec. Notar com dóna el 100% a cada pas ( vigileu no posar el volum massa alt...)

9 comentaris:

MarcM ha dit...

Si senyor, felicitats per l'esforç i la constància!
A muete!!

Marieta ha dit...

ei, peaso via t'has endut!!! Em sembla duríssima, ojala la pugui fer jo algun dia! Enhorabona :)

Lluis Salo ha dit...

Marc: Merci bou! a muerte sempre si senyor!

Marieta: Moltes gràcies també! ara, segur que si la proves en serio la fas fluuuuutan jeje, vinga ens veiem tivant!

bones escalades ;)

elsbousdelasalle ha dit...

Felicitats Bou !!

TRanki ha dit...

buffff!

Bow, és inhumannnna!

T'imagines aquesta via, damunt de una secció de 8b de pila?????

De vegades se m'envà el cap imaginant combinacions de vies que he fet o he provat...

El maxi grau deu ser això no?

JO DIC elq ue la MARIETA...ojalà la pugu fer algun ia...la veig MOLT m´ñes txunga que les LUCKYS santbeneteres...infernooooo!

Vinga bow, a muerte!!

TRanki ha dit...

rrrrrrebouu!

peaso via...ni stbenet ni osties, quin òs!!!!

felicitats de veritat..vaig deixar aquell racó "incomplert" quan vaig estampar-me contra la realitat romosa i inhumana d'aquesta via...no sé si era jo o ella pèrò la realitat es que és un puto inferno!!

A muerte i més a muerte!!!!

CAlders on fire bow!

Lluis Salo ha dit...

Bous de la Salle: Gràcies i gràcies ;)

TRanki: Respecte a posar-la damunt d'una secció de 8b de pila, prefereixo no imaginar-ho jaja, infernal seria poc.
I sí, és bastant òs jeje, però la clau es anar-hi motivat i amb bones condicions (també hi fa bastant el tacte), vui dir que si hi vas a l'estiu els plans marxen com les pastilles de sabó... ja ho saps, a muerte!

vinga bow, onfireee

Maginiro ha dit...

Aviam akets bous quan venen cap a Cornudella, que ara tindreu vacanses i aqui teniu casa!!!

Lluis Salo ha dit...

Magí! tot bé bow?

doncs si ara tindrem vacances de nadal aveure si baixem algun dia que tinc ganes d'anar a margalef i siurana, ja et diré algo bou!

a muerte!