Pages

dilluns, 28 de novembre del 2011

A tope

Efectivament, a tope. Així es com vaig últimament, molt fanàtic com sempre i amb activitat tots els dies, quan no és escalant és la uni (amb uns horaris maratonians, i es que "és el que toca" com es diu popularment), i quan no vés a saber què, el resultat és un això, allò, aquí, allà que a vegades fa pensar que potser estaria bé parar una mica, però definitivament prefereixo el moviment, el que és segur és que, avorrit avorrit, no hi estic pas últimament jeje

Aquest cap de setmana hem estat per Calders i les Saleretes ( pa variar) , el primer dia l'objectiu era fer Terra de Mordor 7c+ , però bàsicament em notava bastant cansat i els pegues van ser per matitzar més que res... Diumenge cap amunt a Gombrèn, la veritat és que la pujada fins al sector ja em va costar lo seu doncs havia dormit fatal i estava empanao encara, tot i així i després d'un pegue a vista desastrós a el precio de un polvo 7c, vaig fer-me amb el Zampabollos 7b+ al flash, va cantar en Carlos i molt bé, la via de l'estil de les Saleretes, anar fent sense passos durs i vigilar no inflar-se, molt guapa. La veritat és que aquest sector m'encanta, llàstima que no sigui més gran.

Ramon Julian

Sean McColl

Angela Eiter
I com no podia ser d'altra manera a la tarda a acabar el finde veient la LWC 2011 a Barcelona, on en Ramonet va brindar-nos una molt bona actuació amb un pegue inhumano que li va donar la victòria, i es va assegurar  la 2na posició de la general.

I ara una setmaneta i a disfrutar tot el que es pugui el pont! Salut!


PD: Open de Calella 17 de Desembre, no us el perdeu!