Pages

diumenge, 25 de desembre del 2011

Bon Nadal!

En  aquestes dates tan assenyalades el que m'agradaria és poder informar d'un nou i bon encadenament, doncs estic molt motivat, però avui no pot ser, també s'ha d'aprendre a tenir paciència i disfrutar del dia a dia amb la  família, o simplement fent feina, i itentar no caure en un estat mental on l'escalada ocupi un percentatge que, de tant elevat, pot arribar a incomodar si no es poden complir les expectatives per un factor o altre.

Així que des del meu petit racó us desitjo a tots unes bones festes i bon dia de Nadal, disfruteu del moment i sigueu feliços! Tocaria lo del pròsper any nou a continuació però això m'ho guardo per un altre post...





3 comentaris:

Roger ha dit...

Fanàtic! ke akets dies e stat liat i no te pogut comentar pro e nat seguir els teus posts! Anims am aket encadene pendent i sobretot felicitats per tots els ultims exits ke as aconseguit! Cuidat nen! i Bon nadal ;)

Lola ha dit...

Bon Nadal Campió!!! Gràcies per aquesta reflexió d'avui que m'ha encantat llegir, gràcies pel video del noi del 8c que no ha parat fins que no ho ha aconseguit i gràcies per aquest entusiasme i motivació que llegeixo al blog amb tanta il.lusió! Espero que avui hagis pogut fer alguna coseta, ni que hagi estat a prop..... T'envio el petó nadalenc més gran que puguis rebre! Fins molt aviat!

Lluis Salo ha dit...

Roger: Don't worry, merci per tot fanàtic ens veiem!

Lola: Gràcies també a la família torvà-salgado jeje, al final si alguna cosa per aquí aprop hem fet, bon dia de st. Esteve, ens veiem en breusss