Pages

dimarts, 21 de desembre del 2010

Open bloc Malgrat-Calella 2010

Hola a tothom!

Com ja sabreu, aquest passat dissabte 18 de Desembre es va celebrar el 13è open de bloc organitzat pel Centre excursionista malgratenc i la sala "La Fàbrica" de Calella. Un open que havia de tancar l'any 2010 pel que fa a competicions i que no va decepcionar ningú, doncs els organitzadors es van "currar" uns blocs molt guapos que, afegits a les bones i variades estructures del plafó, van suposar un gran open per a tothom.


Allà vam anar amb en Carlos i en Pol, tots motivadíssims per donar-ho tot a la compe i sobretot disfrutar d'un bon dia d'escalada amb bona companyia, doncs allà ens trobem amb molts amics, companys, en definitiva, fanàtics com nosaltres amb un mateix objectiu : escalar fins a destrossar-se els dits (Carlos), braços (un servidor) o els blocs els més forts ( Pol). 

jaume llançant

Com ja va essent habitual , arribem allà, fem les inscripcions i a les 12 i poc més estem tivant de valent. Pel que fa a mi, només escalfar em va començar a molestar el braç, en concret el bíceps dret, una petita (esperem) sobrecàrrega que vaig tenir durant la semana però que, al seguir entrenant, no va desaparèixer i va tornar en el moment menys oportú. Tenia 2 opcions: O parar i engegar-ho tot, o intentar fer el que pogués i no pensar més en el "puto" braç.

Òbviament vaig seguir escalant, i a la que acabava de prendre la decisió, com aquell qui diu,  ve en Pol i em diu que ja s'ha polit tots els blocs. -"Com vols tio?!" , "si tio, mira que t'ensenyo com es fa aquest a campus". Jo flipant, en aquest moment dubtava entre engegar-lo o felicitar-lo jajaja, però al final em decanto per la segona opció li dic que molt bé, que descansi per la final, em menjo un "bocata" i a seguir.

Bueno el cas es que després de passar per tots els blocs amb un munt de "pegues" inútils, i amb les respectives demostracions del terminator, que repetia ara aquest ara l'altre per "flashejar-me'ls" , aconsegueixo fer-los tots menys 4 o 5 i passo a la final in extremis, fent l'últim bloc a les 6 , rebentat i amb un braç que molestava menys que al començament, s'ha de dir, però incapaç de fer un miserable bloqueig.



a la final
A la final no cal comentar res de la meva actuació, bàsicament perquè va ser un desastre, això si, puc dir que vaig fer tot el que vaig poder. Àlex Granados es proclama campió fent dos dels tres blocs al primer pegue, Pol Roca aconsegueix una molt bona segona posició i el fort Marc Muñoz la tercera. A la final també hi hagués estat algú més com la campiona d'espanya Berta Martín però que van marxar abans.


pol

podi absoluta

Al final un balanç positiu d'aquest final de 2010 en el que m'he iniciat a les competicions, a l'octubre va ser la primera, el campionat de catalunya d'escalada en bloc a Reus, i en total han estat 4. De moment només de bloc perquè les d'esportiva ja s'havien acabat , amb un bon podi a sanhibloc i amb moltes ganes i motivació per millorar la temporada vinent, on intentaré estar a totes les compes de moment a Catalunya.

Ara recuperar el braç i intentar escalar en roca durant el Nadal, que això sí que fa falta. Apa siau i a muerte sempre!