Pages

dilluns, 13 de desembre del 2010

Sanhibloc 2010. Primer podi!

Seguim amb els opens, aquest cop tocava a st Hipòlit de Voltregà, si no vaig errat es el primer cop que es celebra aquest open. La compe va ser tot un èxit, amb una participació que va rondar els 40 escaladors/es, i un munt de blocs molt fanàtics dissenyats pels equipadors.



uns quants dels que vam blocar


A partir de les 11 del mati ja es podia tivar, i allà ens posem, amb la companyia habitual, Carlos, Pol Roca, i també Gil Redorta que aquest cop aconseguim enganyar perquè vingui, que ultimament està massa fanàtic amb la roca jaja, també es passa una estona el seu germà Carles el mr. reglets a apretar una estona. Ens trobem amb altres coneguts com Jaume Oliveras, Venezuela's team, Spudi un llarg etc de bous i boues.


gil a la final
Com ja va essent habitual, estem tivant fins que es tanquen les rondes classificatòries. Passo a la final juntament amb en Pol i en Gil i 5 competidors més, les noies passen totes. Aquest cop hi ha sorpresa abans de la final, doncs ens fan montar  un bloc a cada finalista. Marco Jubes també n'equipa un abans de marxar.



jo

I a la final, la tònica van ser blocs durs i els competidors bastant fosos, al final  Pol Roca aconsegueix la primera posició, Marc Muñoz la segona i un servidor la tercera. Vamos!!!! en noies Shirleys Noriega es proclama campiona.

en un altre bloc

podium conjunt


I diumenge anem a calders, l'objectiu el Rodamón 7c, Pol se l'emporta al segon pegue (nano t'estas posant massa fort no pot ser això! jaja),  per la meva part deixo la línia matitzada, dos lances molt guapos, però el cansament i la poca pell no permeten l'encadenament, esperem que caigui el proper dia.

Només em queda donar les gràcies al Jaume per les fotos ( les teniu totes aquí ).Ara a esperar l'open de Calella-Malgrat, aquest proper dissabte!

8 comentaris:

Ferran Guerrero ha dit...

Felicitats maquina, i felicitats al meu pupilo, tot li va molt rebe, que ho passeu be a la compe de Calella.

Lluis Salo ha dit...

merci bou, alla estarem tivantli!

Anònim ha dit...

Grande LLuís!!!!

guiri.

Lluis Salo ha dit...

merci krak!

Lola ha dit...

Hola!!

Admiro la teva empenta, les teves ganes, la teva il.lusió i la teva capacitat de millorar i superar-te a tu mateix. Diu molt de tú!!

Molta sort i molt ànim!!!

Ah! i "a muerte"! però amb compte....

Lluis Salo ha dit...

jajaja pero que hi fas per aquii ?! mases iphones i ipads i daixonsis que teniu a casa eh vaia viciats!!!!

merci merci anem fent!!

El cule ha dit...

Eii fliplat de sorralta!!! m'agrada molt el teu blog. A mi em segueix admirant el que fas, si algun dia et veig m'agradaria que m'expliquesis aixo de que concursaras l'any que ve amb els Bous.

Lluis Salo ha dit...

oital el cule, eiiiiiiii jaja

doncs ia tu explico un dia dakestes festes nadalenques jeje