Pages

divendres, 10 de desembre del 2010

Occident ( i atenció als desprendiments a sorralta)

Bueno avui porto uns  records de l'estiu. Particularment recordo  una via de l'escola veïna de sorralta que vaig estar provant insistentment durant un parell de dies aquest estiu, i que no va caure; el que queia era jo, cada cop al pas clau.

La via és Occident 7b+/c. És una via de resistencia amb un  repòs abans del sostre i el desplom. Primera secció patinosa de placa a l'estil sorralta, passet al sostre a pillar l'invertit i llavors a aguantar de regletes bones fins arribar al pas clau que està abans de xapar la última cinta, s'ha de pillar un bidit des d'una regleta que si no vas bé t'escup enfora.

Per cert, avui m'han comentat que hi han hagut un parell de desprendiments aquesta nit passada a sorralta. La veritat és que han caigut dos blocs de tamany considerable, i no és el primer cop, tot i que des de l'Ajuntament diuen que sempre s'han produït de nit, ningú no diu que un dia no hi pugui haver una desgràcia. Així que precaució.  Aquí el link: http://www.el9nou.cat/noticies_o_0/15768/una_nova_esllavissada_sorralta

I aquí el video de la via, el vaig grabar fa un mes o dos, un dia que passava per allà i vaig decidir provar un altre pegue, aveure que passava. El resultat va ser el mateix, així que no hi tornaré pas fins d'aquí un temps.


Occident Try from Lluís Saló on Vimeo.

3 comentaris:

Ferran Guerrero ha dit...

Al flash bow, un dia, a long long time que tornava de Sava, encara vivia a Barcelona, vaig passar per aquí i el seu aperturista en Chus, va animar-me a probar-la, pim pam, al flash.

Al blog del ramonet o al facebook hi ha fotos de l'esllevisada, ojo, un dia prohibiran escalar aquí.

Vigila bow.

Lluis Salo ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Lluis Salo ha dit...

bueno tu te les flasheaves totes a sorralta o ke?! booou! ; la veritat es que jo em vaig estar menjant el coco algun dia eh, ara ja la tink " en modo espera" fins ke torni lestiu. A sorralta ja no hi anirem pas mes, com a minim fins l'estiu.

No me mola escalar entre carándanos de hielo....