Pages

dilluns, 8 d’agost del 2011

+ Montserrat : Totxo del Rasta i Diamant

Últimament ja no pensem on anar a escalar, el cotxe surt sol en direcció Montserrat sense poder-ho evitar... així que no ens queixem pas i disfrutem d'aquest magnífic conglomerat. Ahir diumenge, amb en Pol i en Marc  volíem passar per dos sectors on encara no havíem estat: El Totxo del Rasta i el Diamant.

Al Rasta hi anem al migdia, la seva orientació nord va perfecte per tenir ombra i un bon ventet, la temperatura és bona. Escalfem a Del Segarra 6a+, plaquera, i posteriorment ens movem a Picarrocs 7b+, que encadenem amb en Pol, en Marc malauradament nota una estrebada al dit i decideix que per avui ja n'hi ha prou. En Pol tenia en ment provar Guárdame el último baile 8b+. Tot i això sembla que avui els dits no acompanyen, hi ha un bidit a la via que li molesta així que decideix desmontar.

El Diamant
Posteriorment ens dirigim al Diamant, un petit bloc molt fanàtic prop de la carretera amb vies curtes i rabioses. En Pol es fa amb Jamaica 7c al 2n pegue, dura, jo també la provo però la deixo estar per un pas de monodits a dalt on veig que em falta una mica de tendó i no vull pas rebentar-me'l. Posteriorment, en Pol posa les cintes baixant de Jamaica a La cuenta atrás 8a. Li dóno un pegue per veure si em moc i em surten bé tots els passos, em quedo gratament sorprès. En Pol es posa els gats, li canto la via, que ell ja s'havia mirat una mica baixant i... cap a la llibreta al flash!!! màquina! I el meu torn... un parell de pegues més i avui no pot ser, però la deixo bastant al dente  per un altre dia caient a 3 passos de la R.


(Quan les tingui penjaré fotos)

Salut!


4 comentaris:

TRanki ha dit...

Bow,

El final de la cuenta atrás es va EXTENDRE amunt , crec, un seguro, i es tracta de un bon 8a+...

El POL ha fet 8a+ a bloc AL FLASH...Joder com pujen les generacions!

LA JAMAICA que jo sàpiga estava de 7c+, no sé xequeja la guia a veure què!

Lluis Salo ha dit...

Ei Tranki!

No sabia que s'havia extès un seguro més amunt, però si que és veritat que a la tercera xapa hi havien dos parabolts de costat, diria, com si s'hi haguéssin fet reunions, en quant al grau no sé, no tinc referències, simplement poso el que diu a la guia jeje

La Jamaica com a 7c ja em va semblar duríssima, 7c+ crec que molt millor com bé dius.

I sí, les generacions pujen que fa por!!!!

bones escalades ;)

Anònim ha dit...

Tranki molt equivocat!!
LA cuenta te una extensio, la primera part es 8a, lo dur es xapar al R, NO VAL PILLARLA O SALTAR COM HAN FET ULTIMAMENT ALGUNS, s'ha de xapar¡¡¡¡

Lluis Salo ha dit...

Ei Anònim!

que jo sàpiga el cordino es pot pillar perfectament per xapar la R de la cuenta, per algo hi deu ser, almenys la gent comenta això.

En quant al grau diria que posa 8a a la guia ( no la tinc) però tampoc crec que sigui necessari posar-se així, no?