Pages

dilluns, 22 d’agost del 2011

Cansat... El que no va a la llibreta va al bíceps!

He aprofitat per posar com a títol de l'entrada aquesta coneguda frase entre frikis, doncs és el que espero després d'aquests dos dies d'escalada, on he estat per un parell de llocs molt bons, però on les forces no han acompanyat massa... així que hauré de repetir...

El divendres quedo amb en Sergi Cordero per anar a Collsuspina, petita escola per aquí la plana que ens queda molt a prop de casa, no hi he estat gaires cops però m'agrada molt, vies intenses i en general molt bones. 

Allà fem la Tortículis 6b+ i llavors la Coconuts 6c per escalfar, on en Cordero té un incident amb un dit que se li queda encallat i decideix reposar... sembla que últimament no hi ha sort amb les lesions... per allà apareix en Diego, un simpàtic escalador del nord de la península que ara està treballant per aquí i que se'ns afegeix. Llavors provo la Crim Pastoril 7b/b+ on em falta un pas, doncs potser per la temperatura les regletes se m'escapen literalment de les mants, i posteriorment li dóno un pegue a  la Atracció Integral 7c, però ja ens dóna el sol de ple, no vaig ni acabar de provar bé els passos, desmonto ràpidament i cap a baix.

Per acabar en Diego em fa un flash a la Summum 7b, molt guapa, però m'equivoco en un pas i vaig a buscar una regleta on no hi ha res... posteriorment un li dóno un altre pegue, aquest desastrós, i decideixo desmontar, ja vindré un altre dia...

Súmmum 7b
Com que no estava satisfet amb el que havia fet aquell dia, a la tarda toca sessió de bici per anar agafant cardio, me'n vaig a pujar la Noguera, típica pujada de mountain bike que puja al cingle de just al costat de l'àrea de servei de Gurb de la C-25, intento anar a ritme i arribo mort a dalt, llavors a passar-ho bé a la biaxada i gas cap a casa. I l'endemà empalmo amb sessió de córrer una miqueta....

I diumenge em truca en Marc Giol, que ha quedat amb en Pau per anar a St Llorenç del Munt, un lloc on havia d'anar, així que a les 12 marxem cap allà. Arribem al Gruyère, (sort que en Marc m'havia dit que no pujava gaire perquè sinó) on començarem, i en Pau em posa respectivament en un 6c i un 6c+ per anar escalfant, com diu ell, i menjant sobre la marxa... en el primer encara vaig escalar una mica, el segon millor oblidar-lo, diguéssim que vaig arribar a la R i vaig desmontar la via.

En Marc diu que el dit li va bé, així que de guais, anem cap a la Paret Gran. Ens posem a la Bauhaus 7a, el  7a amb més canto del món, ell la fa a vista fàcil, jo vaig pujant i arribo a la última xapa amb una petada del mil, escalant tens a més no poder, a la sortida ja del bombo per anar a R se m'obre la mà i cap avall. Vaig pillar una inflada d'aquelles que sembla que t'explotin els braços, Déu meu quin mal... després desmonto i anem a pillar en Pau que va posant en marxa la màquina, es fa amb un 7a+ també a vista del que no recordo el nom, més a la dreta de la Espacio amor y locura 8a.

I seguim... en Marc monta la Terramar 7c, una via amb uns passos molt guapos a dalt, jo la provo però sembla que sigui el primer dia que escalo, vaia percal amb els peus...  En Pau es passeja literalment mentre en Marc li canta al flash. Posteriorment em diu que vol anar a provar algo una mica més dur, total que el pillo  a la  Yo Claudio 8a. Va pujant a vista, posa una cinta, una altra cinta, en Marc i Jo des de baix cridant com bojos, vinga bou va amunt amunt, va pujant bé, molt fi, espolsa una mica abans del sostret i surt, pim pam xapa la R i cap a casa! Vaia pegue, això és escalar!

Després de les felicitacions jo intento rodar una mica en un altre 7a, però avui definitivament no és el dia, i posteriorment pillo en Marc, (mentre en Pau fa un 7b amb una entrada directa nova?) que amb un molt bon pegue i lluitant a muerte s'emporta la Terramar, felicitats nano! 

Recollim que ja són quarts de 10, jo agraït que no m'hagin patejat i fet fora del sector per sobar vies inútilment, i baixem cap avall.

Llàstima no tenir cap fotografia del dia a St Llorenç, com que hauré de tornar un altre dia, ja faré fotos ;)


2 comentaris:

sergi cordero ha dit...

lluuuiis!! tranki k l proxim dia k nm a collsuspina u petem tot!!
avui tink fisio avera k l dit pk le tingut com una butifarra akts dies po wnu diria k repos un parell d smnetes i fora!! ns veiem nanuu!!

Lluis Salo ha dit...

jajaja clar que si!

aveure si hi ha sort, ja diras bou!