Pages

dimarts, 16 d’agost del 2011

Dies de pegues

Per aquí seguim aprofitant els dies amb bon temps de vacances, aquesta última setmana algun dia per Montserrat i també a Calders.

Dimecres passat vam anar a Montserrat amb en Pol i en Carlos,  un dia de provar projectes on bàsicament escalem al Pedráncano, Sant Benet. Jo provo la Josep del Sistema 8a mentre en Pol està amb la del Josep 8a/a+? la qual no pot apuntar-se per una caiguda a 2 passos de la R, ja havent fet tot el difícil, llàstima. Per la meva banda veig que encara em falta una mica de rodatge per fer aquest tipus de vies, així que la deixaré per bastant més endavant.

Dijous toca Calders, allà anem amb en Marc Giol, en Pol i en Carlos, ens trobem allà en "Traccions", ( Marc Ordeig), provant també els seus projectes. Jo em notava bastant cansat i curiosament apalancat, la veritat, però després d'escalfar a dels Xais 6b+ li dóno un parell de pegues a el Sikari 7c, no la faig però penso que en un altre dia me la puc treure, això si, anar tant a Sant Benet et fa perdre una mica la pila eh... En Pol es dedica a anar al flash,  en aquest estil es fa amb el Sikari i Radicals lliures (en Marc Giol també la probava), la primera per cert amb una facilitat "apostoflant". 

El dissabte jo vaig intentar fer-me amb la cuenta atrás 8a, va anar de poc, vaig caure dos cops a l'últim pas, que també s'ha de dir que és el més dur,  però ara si que ja està a prop! en Carlos també se la deixa benne benne... i a la tarda anem a entrenar una miqueta al plafó que feia dies que no el tocàvem...

Provant la cuenta atrás 8a  Fotos: Pol Roca


Per últim ahir dilluns ens dirigim  al Macana, també ve en Mr. Reglets que feia temps que no apareixia per aquí. Després d'escalfar a Direcció Obligatòria 6a+ i  Pilón 7a duríssim, en Carlos es fa mal a un dit... esperem que no sigui massa greu però per ell la tarda s'ha acabat...  Jo em faig amb la Sesión Contínua 7c al 2n pegue del dia, una via que em feia molta il·lusó fer, estic apunt d'emportar-me-la ja al primer posant cintes, però no va poder ser. En Carles Redorta prova la Sorprendente 8a, només li falta solucionar un pas, i per últim ens posem a Paranoies petites 7c+ al totxo Manolito, amb un pas de romos que amb el tacte que teníem era infernal... en qualsevol cas la via és dura dura...

De moment això és el que ha donat de si aquesta última setmana, anem fent metres i adaptant-nos a la roca, i em vaig desintoxicant una miqueta de plafó que també toca... a seguir disfrutant bous!

4 comentaris:

Roger ha dit...

Krak! Estas a tope d nou ja! Anims kel 8a el tens al caure! Cuidat!

Lluis Salo ha dit...

Ei Bou!

merci jeje, anem fent i mica en mica ;)

tu també ànims pel peu que millorarà, i llavors a muerte, aveure si quedem per anar a siurana o algo algun dia que no hi he estat mai jeje

va vinga ens veiem makina!

Roger ha dit...

i tant ke si! em danar a apretar unes regletes Siuranítiques! podem anari al setembre k jo ara men vai 10 dies per Rodellarrrr jajaja ens veiem!

Lluis Salo ha dit...

jaja vale vale doncs a apretar fort per allà nanoooooooo a muerte!!!