Pages

dissabte, 22 d’octubre del 2011

"Quien la sigue la consigue"

Amb aquesta frase feta poso títol a la petita entrada d'avui, doncs crec que s'ajusta bé al que és la vida en general, i l'escalada precisament no està pas lluny d'aquesta màxima...

Bé, al que anàvem,  avui matinal a Calders, havia d'aprofitar al matí que a la tarda tocaven "colzes", i no precisament dels de bloqueig ascendent, ja sabeu, el tema d'estudiar i tal...

Així que escalada amb estructura rutinària durant el curs, arribar amb cotxe i quan encara fa fred, jersei i jaqueta posats, i cap a escalfar demanant als núvols que marxin per tal que el sol escalfi la paret. Al final el tema temps ha estat sol i núvol i encara sort perquè sino hagués fet massa calor potser. L'objectiu d'avui estava claríssim, encadenar la via Boicot , 8a assequible i per mi més fàcil que altres vies com Delicatessen o Aromes de Calders cotades de 7c+. L'havia probada un parell de pegues un dia al gener que no em vaig moure,  però la setmana passada vaig estar apunt de fer-la al final del dia quan en Carlos se la va endur cap a casa, així que avui he anat al gra i després d'un parell de vies per escalfar me la he emportat! Un encadene dels que et deixa content perquè era una ruta que m'agradava molt. A més, satisfet de que mica en mica els entrenos es vagin notant.

Visualitzant la Radicals la setmana passada
Encara hi ha hagut temps per donar-li un bon pegue al Sikari 7c/+? , he caigut a l'últim pas dur amb la R a un o dos metres, queda pendent per la pròxima visita, al igual que Radicals Lliures, que la tinc bastant creuada.

I demà a tivar a Vilassar!

Cartell promocional de la compe. Més info a  CE Vilassar

PD: fotos de Reus,  ja estan penjades (almenys unes quantes, aquí) , us n'adjunto un parell:

Carlos en un bloc de la classificatòria

L'Armando en un bloc a la final

4 comentaris:

Marieta ha dit...

Sí senyor!!! a veure si demà coincidim...

Lluis Salo ha dit...

Merci Marieta! doncs sí que hem coincidit jeje, felicitats com sempre per la part que et toca!

Va anem parlant!

MarcM ha dit...

M'alegro màquina! felicitats i una més! Merci x el mis. del disabte!!L'he vist ara :P vam tivar guai al final

Lluis Salo ha dit...

Bouuu!

gràcies, jaja okay, ja vaig suposar que us hauríeu quedat per allà. A muerte nano!