Pages

dilluns, 10 d’octubre del 2011

Copa Catalana Bloc '11: Reus. Crònica

Aquest dissabte tocava tancar les compes de copa catalana del 2011, i no podia ser d'altra manera que anant a Reus , on vaig competir per primera vegada fa un any, i on tenia molta il·lusió de tornar degut als bons records i la motivació que em portava.

Cartell promocional
La competició es celebrava a l'aparcament del Decathlon de Reus, igual que al 2010, un bon recinte per dur a terme una prova d'aquestes característiques, tema aparcament solucionat,etc. A més, degut als nous horaris, no va ser necessari llevar-se a les 6 del matí i vam arribar tranquil·lament amb en Pol i en Carlos al migdia.

Tot i portar temps sense fer res de bloc per prioritzar la pila que em fa més falta encara, la veritat és que vaig tenir bones sensacions a la compe i amb això em quedo, doncs el resultat tampoc va ser molt bo: Una 7ena posició  final, que després d'haver passat 4t la ronda classificatòria em va tornar a la realitat.

Un cop arribats ja s'havien acabat les participacions de categories infantils, i sobre les 14 30h ja havíem fet les inscripcions. Mitja horeta més tard aproximadament, ens vam dirigir a la zona d'esclafament, un dels punts que es pot millorar fàcilment d'aquesta competició,  doncs es fa difícil escalfar en un plafó tant petit. Dit això, i després de les categories sub-18 i absoluta femenina tocava sortir a donar-ho tot.

A la classificatòria hi havien 5 problemes proposats a realitzar en 30', sistema Redpoint americà, equipats per Fèlix Obradó, Xavi Andreu, Helena Alemán...Vaig realitzar els 3 primers al flash, sorprenent-me a mi mateix de, per exemple, pillar el lance a la primera i no cometent cap error per relaxació. Així que em quedava una mica més de la meitat del temps per a realitzar els altres dos blocs, que això si, prometien donar més guerra. Després de veure a l'Àlex o l'Armando lluitant amb el bloc gris, ràpidament vaig veure que l'havia de deixar pel final, i intentar fer el groc. Em va sortir finalment al 3r o 4t pegue, després de fer algun error de coordinació o visualització d'aquests típics que m'agraden tant, i just em va donar temps per veure com en Pol  es feia amb el "pepino" gris.

Núria Serra
Foto: Vanessa Gibert

Àlex Granados al bloc "groc" de la classificatòria
Foto: Vanessa Gibert
Gil Redorta en un bloc
Foto: Paula Alsina
Després de comentar resultats i impressions amb els competidors,etc vaig veure que tenia opcions de passar a la final, i em vaig endur una molt bona sorpresa al confirmar-se la notícia, i a més ben posicionat. Així que em vaig regalar un molt bon bocata d'hamburguesa  com a premi i a pensar en la ronda final. També passaven en Pol, Chaiyá, l'Àlex, l'Armando, l'Edu Clotet i en Pol Palau.  En Marc no tenia sort, i a en Carlos li faltava una mica de ritme de compes doncs físicament va sobrat el bow

Aquí les coses van girar-se en un flis, i tot i que ho vaig intentar evitar les forces em van abandonar més ràpid del compte, deixant-me sense opcions de lluitar a muerte per fer cap dels blocs de la final, així que em vaig conformar veient i aprenent dels bous i resignant-me a veure com s'esgotava el temps. Després del correctiu, que per altra banda era del tot llògic, ja només quedava gaudir de la birra final, veure els podis i estar en el sorteig, on em vaig endur Mg que almenys gastaré segur.

A sub-18 es proclamaven campions la Paula Alsina i en Gil Redorta, a absoluta femenina el primer lloc era per la Marieta, que entre 8b i 8b encara té temps per anar guanyant compes, i a absoluta masculina Àlex Granados pujava a l'esglaó més alt.

Podi sub-18 Femenina
Fotos Podis: Paula Alsina

podi sub-18 Masculina

Podi Absoluta Masculina

Podi Absoluta femenina
Després de despedir-nos, tornada cap a Vic amb en Carlos i preparats per seguir entrenant, properament més i, esperem, millor. Des d'aquí donar les gràcies a l'organització, col·laboradors i equipadors per fer aquesta compe tant fanàtica!!! i també felicitar a la nostra boua de la Salle, la Núria Serra, que ha quedat segona a la general de la copa catalana d'escalada en bloc 2011!

(MÉS FOTOS QUAN ESTIGUIN PENJADES)

us deixo amb un video que va realitzar l'Edu de  l'any passat, salut!

6 comentaris:

marc giol ha dit...

Felicitats x la final bow! tot i el resultat final.. jo trobo k és un molt bon resultat. A seguir apretant, k l'any k ve ja en reventaras alguna de compe !!!

Lluis Salo ha dit...

Ei Marc!

merci, la veritat és que molt content de passar a la final, mica en mica jeje

i tu que tal vas de la recuperació? quan estiguis apunt ja ho saps, fas un truc i a tivar! jeje

va cuida't màquina!

Marieta ha dit...

va estar molt bé!!! a veure si d'aquí poc coincidim per allí 2dalt" fent de "bous" i m'ensenyes a fer aquests lances que feu els cracks d'absoluta jejeje

Lluis Salo ha dit...

jajaj Marieta, em sembla que sóc jo qui ha d'aprendre ehh jeje

a apretar fort! ens veiem si no desapareixo en alguna d'aquestes sortides de camp que van per fora de camí i tal xd

Jaimito ha dit...

Bona aquesta Lluis!!!
Una final sempre es posa be!! Felicitats!!
Aviam si ens veiem algun dia, que ara ja fa temps que no anem a tivar. Tinc cosetes pendents i ara que començarà a fer fred hem d'anar a gasssss.
Una abraçada bou

Lluis Salo ha dit...

Ei Met!!!

com va tot ? m'han dit que ja estàs a tope de tendons altre cop jeje!

i si, aveure si quedem un finde per anar a escalar, ens diem algo bouu