Pages

diumenge, 20 de març del 2011

Stress

Ei gent!

Doncs bé la veritat és que vaig molt enfeinat amb la uni i tal i no tinc gaire temps per escriure jeje, aquest finde he pogut fer un parell de matinals ràpides a Calders, m'han acompanyat en Carlos i avui diumenge, en Pol.

A Aromes de Calders, les fotos són de Jordi Roca
Jo he estat provant Aromes de Calders 7c+, el dissabte la vaig deixar amb una  caiguda i pensava que ja ho tenia, pero avui diumenge ràpidament he vist que no. Estava més cansat que ahir, però sobretot, és una via que exigeix anar mínimament bé a tots els passos. Si et petes una mica, al cap de poc estàs penjat de la corda. Posteriorment hem provat amb en Carlos Gravetat Zero 7c/c+, un altre clàssic, tampoc ha sortit però jo l'havia provada feia temps, quan no la podia fer, i avui diria que l'he vist força  possible... ja es veurà.

                                    

                                    
Mentrestant, en Pol ens ha demostrat el que ja deia Moffat i molts d'altres: Els bons escaladors marquen la diferència, a vegades, per la manera com afronten els reptes mentalment. Diuen que sí, i és que sí. S'emporta un altre 7c+ "pepino" (òbviament al 2n pegue) de Calders: Terra de Mordor. Jo més aviat penso que també hi ha tot un conjunt de factors bàsicament físics i biomètrics que en esportiva marquen més la diferència, però ja en parlaré un altre dia.

Res més per avui, a cuidar-se gent!