Pages

diumenge, 23 de gener del 2011

Cansament i Fred

Aquesta setmana he pogut fer un finde llarg, aprofitant un descans el divendres de la Uni. Així, he pogut empalmar els entrenos amb 3 dies de roca amb bona companyia, relaxats, d'anar rodant.

El mateix divendres anem a Savassona amb en Jaume Oliveras &Co., allà ens trobem amb locals com en Xevi Sava, i aprofitem per fer un tour provant molts blocs diferents, en general fàcils, per la meva part tampoc em puc posar en res dur. Així passem el dia al bosc proper a Tavèrnoles, lloc on tornaria l'endemà...

El dissabte em llevo dient que toca fer repòs, i al matí ho aconsegueixo, però a la tarda el meu cos es dirigeix a Savassona again. Em trobo amb tota la troupe, Tomeu sa Pollencí, Gil un malalt de la roca, Pol the machine, Carlos big foot i també en Carles mr Reglets, que últimament veiem poc doncs ens ha canviat per roca més occidental, tot el sant dia a Margalef, Siurana, Terradets... (sisi, mentre els altres estem estudiant, enveja jejeje) a més d'en Magí i la seva companya asturiana, una altra fanàtica! Només arribar, a probar el Morpheus 7B, un pedrot que tal com diu el nom, a mi no em permet acopar-m'hi amb una bona posició així que al terra un cop i un altre, sort dels grans porters que tinc que sinó... (desgraciats!). Per allà estavem, tranquilament, de cop sa Xiquet de ses Illes. decideix rebentar el bloc i l'encadena fàcil. En Carles em comentava poc després que l'havia vist molt concentrat...qui sap perquè...
Abans de canviar de bloc, en Pol també li posa el punt vermell, establint una bona connexió amb la roca durant l'ascenció, a base de paraules boniques, jajaja

Seguidament,  cadascú va anar voltant per la seva banda, però ens tornem a trobar tots al bloc del Sweet Dreams, sembla que hi ha un project d'extensió per sota, amb un primer pas molt animal... per allà ronden fanàtics com Marc Muñoz o  Venezuela's Team, que  està treballant-lo, vaia entradeta neng... i enmig de la confusió, en Carlos es posa l'arnés i aprofita per endur-se Scratch 7b al flash bé bouuuuu, jo decideixo probar-la un altre dia, m'he quedat gelat doncs la temperatura ha començat a caure en picat...

Avui diumenge, un dels dies més freds de l'any, decidim anar a Calders amb calma, sortim de Gurb a les 10 i mitja  del matí a -6ºC. He estat probant Boicot 8a amb en Gil i en Carlos i també Gravetat Zero 7c/c+, avui ningú ha pogut encadenar però anem matitzant...

Ara una mica de repòs i a seguir al plafó aquesta setmana, pilapilapilapila


ADAM ONDRA - Working Golpe de Estado in Siurana from BERNARTWOOD on Vimeo.