Pages

dimarts, 30 de novembre del 2010

Open bloc Vilassar de Mar 2010

Com ja us vaig informar, el plan per aquest dissabte era anar al plafó del piri a l'open de bloc.

 L'ordre del dia va ser el següent : A les 10:30 ens plantem amb en Carlos a Vilassar de Mar, doncs encara que la competició començava a les 12h el fet de ser previsors i no haver-hi anat mai ens va fer col·locar un GPS ( això dels mapes no ho farem servir mai més) que ens va portar al destí a la primera. El fet d'arribar amb temps va determinar una visita al bar La barretina on vam aprofitar per esmorzar per segon cop. Els entrepans de " beicon amb formatge" estaven esplèndids, i a més, el xute d'energia i motivacíó va ser instantani ( segurament l'increment de pes també, però en aixo no hi pensem de moment jaja). Així va arribar ràpidament l'hora d'iniciar la competició.


vista general. fanaticss
Són les 12h en punt, i just entrar al plafó ens trobem amb en Pol Roca, assidu a les competicions, Jaume Oliveras ( ens demostra que sense pell també es pot escalar), altres bous i boues de la salle , entre d'altres coneguts. Ens inscrivim i ens posem a tivar, doncs a nosaltres no ens importa que es puguin fer els blocs fins les 17:30, volem rebentar-los tots en 1h ( bueno ja sabeu que amb en Carlos el terme paciència i tranquil·litat no el portem molt bé quan anem a escalar). Fem els blocs d'1 i 2 punts per escalfar i ens posem amb els de 3 punts immediatament. En Pol Roca els fa tots al 1er "pegue", jo per la meva banda també menys un de regletes que em surt al 3er, i a en Carlos se li entrebanca el mateix, que aconsegueix resoldre una mica més tard.


un que passava per allà...

Carlos en un bloc "5p"
el bou de la salle tivant

Devien ser un les 13:15, quan em vaig trobar que em quedaven 6 blocs, tots de 4 i 5 punts. En aquest moment vaig començar a dubtar de la meva estratègia, doncs la veritat, començava a estar inflat i els blocs que em quedaven no eren precisament fàcils. Vaig aconseguir resoldre'n un abans de les 14h, quan vam parar per dinar, i matitzar-ne un parell més per després a la tarda ( o això pensava en aquest moment).

Després del tiveri que ens va preparar la organització ( moltes gràcies) , torno a escalfar i em poso un altre cop amb els blocs. A les 15h arriben altres escaldors forts, com Àlex Granados, que s'afegeixen a l'open. Per la meva part vaig dedicar-me a fer uns 50 pegues als 2 blocs que havia deixat matitzadíssims ( i tant que sí) a l'hora de dinar ( qué bé Lluís, millor una mica de " breathe & relax" el proper dia), amb el resultat següent: Nul. 0. No encadenat. Fallo. Malament. A entrenar +, tot i que he de dir que em vaig quedar a una presa del top en els 2, llàstima que aquí l'altura no contava.

Al final aconsegueixo 30 o 31 punts que no són suficients per passar a la final, el tall es va quedar en 35 o 36. Passen Àlex Granados, Roger Crespo, Zombi i Pol Roca, diria que en aquest ordre. A la final, 2 blocs llargs van posar a prova la "pila" dels finalistes. La sopresa la va donar Pol Roca proclamant-se campió i demostrant que les noves generacions pugen molt fort, vaia un bou, felicitats nano. Per la part dels "bous" la Yoli aconsegueix el primer lloc a la classificació femenina, felicitats!, jo al final acabo en  9è lloc.


Pol Roca encadenant el primer bloc de la final


podi
classificació


 Només em queda destacar la gran participació, amb més de 80 inscrits,  aquest esport està creixent a passos de gegant! Jo pensant ja en l'altre open que queda, a Calella, a muerteeeeeee