Pages

dissabte, 1 de febrer del 2014

Hard Work: Gener 2014

Aquest Gener va començar seguint la progressió que portava de finals de Desembre. Poc a poc vaig fent la transició a escalar i en els últims dies he notat un altre salt de qualitat pel que fa al genoll. A hores d'ara ja em molesta poc, diríem que només en moments puntuals. La veritat és que s'agraeix poder anar pel carrer sense tenir la imatge del tendó al cap tot el rato, ja començava a ser agobiant.

Així que sense passar-me amb les càrregues (sobretot en dies seguits), cada setmana estic escalant una mica més i ja em començo a sentir bé i això que encara estic en fase de preparació de temporada, intentant posar volum i escalant molts blocs, i fent físic general, que aquest sí que poc a poc va essent més específic ja. Pel que fa a cames he de seguir amb 2-3 dies setmana de treball de força, especialment treballant quàdriceps en excèntric però bueno. Per una banda per escalar no mola gaire perquè tot el rato vas pensant a veure a què estàs jugant, tenir la sensació de cansar la cama específicament no es posa bé. Però de moment la cuixa tampoc m'ha augmentat i de pes tampoc anem cap amunt així que estic tranquil en aquest sentit.

zona Cocodrilos al Sanhibloc, d'esquerra a dreta: Carlos, Marc, Lluís, Arcadi, Pau (c)Pemi Brasó - Xtremstudio
La veritat és que pel que fa a roca només he sortit un dia en les últimes 3 setmanes, va ser a la Comarca en un dia que vam rodar amb l'Ivan, en Silet i en Gil i la veritat és que vam fer molts blocs fàcils. De la majoria que vaig fer no en sé el nom, només un que diria que es diu Krishna i que rondarà el 7a, molt estètic i amb un dinàmic divertit a un forat que no es veu. La resta dels dies he estat entrenant, aquest mes he anat molt enfeinat amb la universitat i entrenant entre setmana molta de la feina l'havia de fer els caps de setmana, juntament amb la cama que si estic gaires hores dret se'm carrega, doncs feia més adequat anar al plafó. Per tant els últims dissabtes i algun diumenge també he seguit amb les sessions de volum al plafó. Aquests findes consistien en intentar fer molts blocs en sessions d'entre 2 i 3h.

Des de fa un parell de setmanes he començat a fer suspensions amb el programa que proposa en C.W.Parsons, la veritat és que té bona pinta i tinc ganes de provar a veure què tal. Crec que serà un bon complement als entrenos i aviam si va bé. Us el deixo aquí per si a algú li interessa. Només recomanar un bon escalfament dels dits abans de fer-lo ja que és poca estona però et deixa els dits fosos al treballar al màxim.


Chris Webb Parsons Hangboard Program from Climblox.com on Vimeo.
Taula resum, extreta d'aquí
El dia 25 de Gener es va celebrar la quarta edicio del Sanhibloc, l'open que organitzen els cracks del CEVA i aquest any amb l'alicient del nou plafó. Assistència important de gent que va fer que el plafó es quedés petit, però va estar compensat amb blocs molt bons i un ambient millor. Vaig arribar pels volts de la 1 del migdia i quan em vaig posar a escalar tenia menys de 2h per realtizar uns 35 blocs. Al final en vaig fer 32 i em vaig deixar els 3 més durs, als quals només vaig poder donar un pegue i prou.

Escalant...
Vamos Equipoo
Amb un andorrà molt fort!
A les 6 aproximadament vam fer les finals. A les classificatòries tot i estar cansat vaig escalar bé pel que havia de fer, vaig fer gairebé tots els blocs al flash, però a les finals la veritat és que el resultat no va ser el que esperava, tot i que vaig marxar prou content ja que les sensacions al genoll van ser molt bones i en general em vaig notar bé i fort. Teníem una trave i dos blocs, tot a un pegue menys l'últim bloc que teníem 2 intents. La trave era fàcil, només l'últim pas tenia un bloqueig en un sostre per anar al top, com que anava infladíssim quan vaig arribar no vaig poder fer el pas. Aquí va ser un problema de resistència, no hi ha excusa. Al segon bloc se'm va escapar una presa quan li estava ajuntant mans, penso que aquest l'hagués fet sense problema, però també s'ha de dir que no vaig tocar una presa que tenia i potser era més fàcil així. I l'últim bloc era bo, però personalment amb la calor que feia quan arribava al tercer volum, una espècie de quadrats amb cantos romos, tenia la mà tant sobada que se m'escapava abans de poder fer força.

No hi ha més, aquestes finals d'opens són així, simplement felicitar a en Pau Contreras que va guanyar escalant molt bé, i també a en Roger Jiménez i en Marc "força de contacte" Giol per completar el podi. Tres escaladors forts que s'ho mereixen! I també a en Carles i en Ramon, Kiko, M.Roman,etc que s'ho van currar molt amb els blocs, i a tota la organització en general per haver fet aquest open un any més!

Podi Femení
Podi masculí
Avui hem anat a la Sala Golem, la veritat és que lo de les 24h pintava molt bé així que s'havia d'anar a treure el cap, si més no per veure a la gent i el que s'havia preparat!!! Per part meva avui era repòs actiu així que apart d'un bloc d'apretar una mica, he estat rodant en blocs i vies fàcils. En Carlos ha estat apretant tant en blocs com en vies quedant-se a prop de fer un 7c+ a la placa al segon pegue.

De moment res més, per aquí segueixo treballant a tope així que confiança i cap amunt bous! Amb ganes d'apretar a muerte!