Pages

dimarts, 25 de setembre del 2012

Repetint a Sabadell

Sembla que últimament li he agafat afecte a la 4ta posició, doncs porto les tres últimes proves de copa catalana ( la més llunyana de corda, al juliol) quedant classificat a un passet del podi... el millor és que poc a poc vaig millorant, a veure si seguim així!

Ara bé, a Sabadell les coses no van anar com esperava, ni millor ni pitjor, sinó diferents... pel que fa a les classificatòries vaig sortir més ben escalfat que de costum però amb el cap a un altre lloc, així que no va ser una ronda massa encertada. Al primer bloc un fallo penós al primer pas em va fer caure, així que vaig haver de realitzar-lo al 2n intent, el mateix que va passar amb el 2n que vaig anar a provar. Un cop fets aquests 2 encara vaig estar aprop de fer-ne un altre però el penúltim pas em tirava un i altre cop, la veritat és que en general eren moviments molt regletosos i amb la mà esquerra que no em permet arquejar ho noto bastant, però per ara és el que hi ha. Així que passo a la final (en última posició com la setmana passada), juntament amb els osonencs ( Carlos i Pol Roca)... 

1- Àlex Granados 2- Pol Roca 3- David Belmonte
Després de caminar una mica per allà i veure alguna final d'altres categories,  anem a fer uns bocates i a mi no se m'acudeix res més que tragar a fondu just abans de competir... Després del primer pegue pillo una inflada descomunal, entre no haver escalfat perquè la zona d'aïllament estava ja tancada abans del nostre horari de finals i l'atracada que portava...bueno almenys no hi havia perill de quedar-se sense fuel però per la pròxima entre poc i massa. Al final resolc dos blocs en 3 i 2 intents respectivament i estic a punt de fer-ne un altre que m'hagués portat al podi... però bé, és el que hi ha, si t'infles en una compe en rondes de 30min estàs fora... així que mentre reposava mirava com  l'Àlex i en Pol  lluitaven pel títol, que es va decantar a favor del primer per una qüestió d'intents.

Finalitzo doncs en 4ta posició i ara a veure si aquest finde puc anar a la foixarda a apretar!!!

Carlos provant Tsunami 8b
PD: diumenge anem a Sadernes amb els bous d'hostalets, en Marc i en Pau, i en Carlos. Ells 2 es fan amb un La Generacio de l'Odi 7c+ i proven la Tsunami 8b amb en Carlos(en Pau esta a puntíssim de fer-la al 2n), jo cato el 7c+ i la Game Over 8a/+ però efectivament, estic over... així que me'n vaig a acabar el dia a un 7b que faig al 2n intent, però m'equivoco arquejant un parell de regles amb mà esquerra i aquesta setmana hauré de veure què puc fer... de moment avui repòs obligat.

2 comentaris:

Marieta ha dit...

4a posició! com jo, sóc la teva homòloga jejeje
Va, a veure si ho podem repetir aquest dissabte! (JAJAJA això sí que molaria)
Ens veiem ;)

Lluis Salo ha dit...

Iep Marieta!!!

Doncs sí ja ho pots ben dir que molaria quedar 4ts aquest finde...tu ho tens difícil però pots fer-ho, el meu cas diria que és un pèl més complicat, jajajaja, però bueno, sempre pot ser que patinin tots no?

Vaaaaa ciauuu :))