Pages

diumenge, 8 de maig del 2011

2ona prova Copa Catalana + Campionat Catalunya universitari 2011. La Salle

Ahir es va celebrar la segona prova de la copa catalana 2011 i també el campionat de catalunya universitari a les instal·lacions de la Salle Sport & Fitness.

Surto cap a BCN amb en Marc Giol, El dia no prometia gaire,  de fet va estar tota l'estona que si plovia que si no, al final s'endarrereixen una mica els horaris i el dia va aguantar prou per poder-se celebrar la competició. Jo no tenia previst assistir-hi però al final semblava que podia estar recuperat del genoll, així que com que estava inscrit i tal vaig decidir anar-hi.

A les classificatòries els blocs van ser bastant més fàcils que a la prova de l'hospitalet de fa 3 setmanes. Vaig fer 3 tops en 2 pegues cadascun i els 2 blocs que em van quedar penso que els hagués pogut fer, però em vaig inflar massa ràpid  al portar dies sense escalar i als 20' dels 40' aprox. de que disposàvem ja no tirava, tot i que ho vaig intentar ja no vaig poder fer-ne cap més...

Carlos Catari en un bloc de la final

Un altre bloc de la final


A la tarda-vespre m'he de tornar a mirar les finals des de fora la valla, aquí el nivell dels blocs ha pujat bastant, hi van haver 2 blocs que es van quedar sense fer ( diria) dels 5 proposats. Alex ? s'emporta la primera posició, segon Carlos Catari i tercer Christian ?. Jo quedo 9è de la copa catalana i 4t universitari del que s'emporta el primer lloc en Marc Sanchez . Pel que fa a les noies, Shirleys Noriega és campiona, segona la Yoli i tercera la Núria.  

Marxo content perquè no m'ha fet mal el genoll i he tingut bones sensacions malgrat tot. moltes gràcies Bou i organització per la bona feina.







Avui diumenge el plan era una sessió curta matinal a la Visera  ( Collsuspina) amb en Marc Giol, provem la via Gypsy of Rock?? 7b . En Marc la monta i jo l'estic a punt de fer al flash, després ell l'encadena i jo hauria d'haver fet el mateix, però veig que el genoll no va bé i no pujo motivat, la desmonto i posem punt i final, ja en tinc prou.

la Visera, Collsuspina


Toca reposar més i assegurar la recuperació perquè encara se'm ressenteix, així que ja veurem quan torno a escalar i córrer, però no en els pròxims dies...