Pages

dissabte, 25 de febrer del 2012

Equipador a l'Open Bloc 2012!!!

25 i 26 d'Abril és la data escollida per a realitzar el 8è ( sí!, 8è ja!!) Open Bloc dels Bous de la Salle, un esdeveniment que cada any creix més i que a tots ens fa molta il·lusió, doncs la setmana de l'open és sinònim de diversió i escalada a més no poder.

cartell d'aquest any
Fa uns dies m'emportava la sorpresa de que aquest any tindria l'oportunitat d'equipar un bloc a l'open, i la veritat és que em fa molta il·lusió poder-ho fer, doncs aquesta festa de l'escalada té un ambient magnífic que vaig poder veure per primer cop l'any passat, tot i que estava lesionat i no vaig poder escalar, així que no ho vaig disfrutar del tot. En aquesta edició, a més, tindré l'oportunitat de participar acivament en el procés, així que ja és immillorable.

semblo bo i tot...jeje
Aquest Open m'agrada molt perquè més que una competició, és una trobada, una quedada, uns grans dies, UNA GRAN FESTA. Tots aquells que ja hi heu estat ho sabeu, i els que dubteu no hi penseu més, com dirien els anglesos, és un must!!! Aquest any hi haurà una gran varietat d'estructures i fins a 50 blocs, equipats per una varietat d'escaladors que ja anireu coneixent, a més d'una infinitat de marques i persones que col·laboraran amb il·lusió per superar-se una altra vegada. Per la meva part, intentaré fer un bon bloc i estar a la altura de les circumstàncies, a veure què tal!

Finalment, només afegir que, un any més, el nostre gran bou Jaume Oliveras és el que porta la batuta en aquesta gran orquestra, que esperem que no deixi mai de tocar ;-) A muerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrte!

Jo a la Copa Catalana de la Salle del 2011
PD: I l'open seguirà el dissabte 28 amb el Campionat de Catalunya ( i Universitari) d'escalada en bloc, per completar la setmana, així que ja podeu posar-vos les piles ;)

2 comentaris:

Lola ha dit...

Felicitats Lluís pel bloc que equiparas en aquest esdeveniment que tant t'agrada!!! És un reconeixement que sens dubte et mereixes! Èxit i a muerrrrrte!

Lluis Salo ha dit...

Gràcies!!! fins demà!